Lotniskowa Kampania Promocyjna Cztery Pory Roku na Jurze



Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013


Projekt jest kampanią promocyjną promująca subregion północny województwa śląskiego, w skład którego wchodzą 3 powiaty: częstochowski, kłobucki oraz myszkowski, polegający na ekspozycji walorów turystycznych subregionu w portach lotniczych na terenie całej Polski, przy wykorzystaniu dostępnych powierzchni reklamowych oferowanych przez porty lotnicze. Projekt ma na celu wypromowanie subregionu północnego województwa śląskiego i Jury Krakowsko-Częstochowskiej jako miejsca, gdzie można spędzić aktywnie czas, uprawiać turystykę rekreacyjną bez względu na porę roku. Przyczynić się to ma bezpośrednio do wzrostu liczby turystów zarówno tych indywidualnych jak i przyjeżdżających w zorganizowanych grupach.

Projekt realizowany jest w następujących portach lotniczych:

  • Port Lotniczy Rzeszów – Jasionka;
  • Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku;
  • Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach;
  • Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice;
  • Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta;
  • Port Lotniczy Poznań – Ławica im. Henryka Wieniawskiego;
  • Port Lotniczy Warszawa im. Fryderyka Chopina;
  • Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu;
  • Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność.

Beneficjent:
Gmina Miasto Częstochowa

Termin realizacji projektu:
Termin rozpoczęcia: 1 grudnia 2008 r.
Termin zakończenia: 31 grudnia 2009 r.

Koszt realizacji projektu:
Całkowity koszt projektu: 785 625,26 PLN
Koszty kwalifikowane projektu: 785 625,26 PLN
Dotacja z funduszy UE: 661 901,68 PLN

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

W ramach zrealizowanego zadania zostaną osiągnięte następujące wskaźniki:

Rodzaje i liczba technik promocyjnych zastosowanych na poszczególnych lotniskach:

  • stand reklamowy – na 7 lotniskach,
  • billboard – na 6 lotniskach,
  • kaseton podświetlany – na 8 lotniskach,
  • ekspozycja ulotek – na 8 lotniskach,
  • baner internetowy – na stronach 6 lotnisk,
  • plakat – na 7 lotniskach,
  • emisja spotu reklamowego – na 7 lotniskach,
  • 18 akcji promocyjnych z udziałem hostess – na 7 lotniskach.

Dodatkowo w ramach projektu przygotowano i wydrukowano:

  • Plakaty, na których umieszczone zostały elementy graficzne idealnie komponujące się z pozostałymi materiałami stanowiącymi element przewodni całej kampanii.
  • Ulotki, graficznie współgrające z resztą przygotowanych materiałów. Zawierają różnorakie informacje turystyczne o okolicach Częstochowy oraz dotyczące samego miasta.
  • Foldery, dostarczający turystom niezbędnych informacji o Częstochowie i regionie.
Wojewódzki Urząd Pracy KatowiceŚląskie Centrum PrzedsiębiorczościUząd MarszałkowskiSerwis Regionalnego Programu Województwa ŚląskiegoMinisterstwo RozwojuFundusze Europejskie Częstochowskie Organizacje Pozarzadowe